Historiador incansable


Les parets quasi blanques s'estrenyen,
em deixen menys espai per obviar els records
i les olors d'aquells dies encara presents
es tornen més intenses al pas de les hores.

És un somni gairebé real que ja no s'esfuma,
una possibilitat que es torna factible,
desdibuixa el temps i la forma
però pren la seva força del desig.

Miro les meves mans i es troben buides,
el meu cos tremola sota la carícia de la roba
i el seu perfum acompanya tota l'estança
mentre m'atreveixo a creure que és real.

Haig de confessar que, de sobte, tinc por del que sento,
allargo la mà i busco una pell que em consoli,
que em digui que tot està bé així com està
i que és bonic tenir aquests somnis
mentre la vida torna al seu lloc.

No em reconec mentre em retrobo,
com si vingués d'un passat que ja he viscut
com si retornés a l'essència per sempre amagada
descoberta per l'historiador incansable
que recerca entre tresors sense valor.

_________________________________________________


Las paredes casi blancas se estrechan,
me dejan menos espacio para obviar los recuerdos
y los olores de aquellos días todavía presentes
se vuelven más intensos con el paso de las horas.

Es un sueño casi real que ya no se esfuma,
una posibilidad que se vuelve factible,
desdibuja el tiempo y la forma
pero toma su fuerza del deseo.

Miro mis manos y se encuentran vacías,
mi cuerpo tiembla bajo la caricia de la ropa
y su perfume acompaña toda la estancia
mientras me atrevo a creer que es real.

Debo confesar que, de repente, tengo miedo de lo que siento,
alargo la mano y busco una piel que me consuele,
que me diga que todo está bien así como está
y que es bonito tener estos sueños
mientras la vida vuelve a su sitio.

No me reconozco mientras me reencuentro,
como si viniera de un pasado que ya he vivido
como si retornara a la esencia para siempre escondida
descubierta por el historiador incansable
que busca entre tesoros sin valor.



Comentarios

Entradas populares